-->

Saturday 20 August 2016

selamat hari lahir sahabat


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”





Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Dafira Dahari,
Allah selamatkan kamu,

*time aku balik cuti then keluaq lepak dengan dafira



Buat sahabatku,
selamat hari lahir, semoga panjang umur dan murah rezeki selalu.
Semoga hidupmu sentiasa diberkati Allah selalu sahabat.
Semoga menjadi mujahidah dalam agama dan menjadi anak yang solehah dalam keluarga.
Semoga cepat nikah.




P/S: nikah cepat supaya dapat bagi aku anak buah. haha.yang penting time nak nikah tu kena habaq kat aku awai awai. 




Sahabat,
sesungguhnya, aku amat merinduimu.
Tak tergambar perasaan rindu ini.
Masihku ingat dulu kita berjanji akan masuk "U" yang sama.
Tapi perancangan Allah itu adalah yang terbaik.
Hang masih kat utara, aku pulak kat selatan tanah air.
Aku redha dengan takdir Allah.
Alhamdulillah,




Berkat doa ibu abah kita, 
kita berjaya sambung study kita dalam diploma engineering.
walaupun dulu aku tak minat jugak la masuk sini,
terima kasih jugak sahabat,
sebab sentiasa ada dengan aku,
sentiasa bagi semangat kat aku.
walaupun persahabatan kita banyak dugaan,
tapi hang sentiasa positif sebab takmau benda buruk jadi.
hang jugak sentiasa bagi nasihat kat aku bila aku down,

hang jugak sentiasa buat aku happy selain dari family aku.




sahabat,
aku bersyukur sebab dapat sahabat yang macam hang,
yang sentiasa faham aku,
yang sentiasa ada dengan aku time susah, senang, suka dan duka aku.
hang jugak la tempat aku mengadu masalah.
Aku sayang hang sahabat.




Sahabatku,
aku berharap semoga persahabatan kita kekal hingga ke Jannah.
in sha Allah,
aamiin.


aiza
0400
210816


No comments:

Post a Comment