-->

Wednesday 26 August 2015

lemah ! tak aku kuat :)


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Hati mohon tabah , mulut mohon tersenyum untuk menampakkan aku kuat . Telinga mohon dipekakkan agar tidak mendengar kata cacian orang .

Sesungguhnya semua ini ujian untuk aku . Kawal emosi , kawal diri sendiri , Syaitan menguasai fikiran bila marah , yes i admit it aku terlalu cepat marah sekarang .

Maafkan aku semua , aku tahu korang marah aku , in sha Allah aku akan kawal emosi aku nanti , aku akan cuba demi kejayaan kita dan banggakan nama KKTM MT . Terima kasih selalu bersama aku time susah dan senang .

Buat akak tersayang , terima kasih selalu nasihat adik . In sha Allah adik akan ingat . Buat mak abah terima kasih selalu dengaq masalah orang . Selalu bagi nasihat time orang ada masalah . Selalu dengaq orang teriak bila orang share masalah .

Alhamdulillah , terima kasih Allah kerana beri ujian untukku . Allah takkan menguji hambaNya jika hambaNya tak mampu . Sesungguhnya ujian itu tanda sayang kepada hambaNya . Ujian itu untuk menguji keimanan kita ,,

Alhamdulillah ,

 "Jangan pilih untuk lemah kalau kita sebenarnya mampu untuk kuat"

No comments:

Post a Comment